środa, 1 maja 2013

jedenaście ♥


Następny dzień rano.Harry odprowadził Mel do szkoły a w drodze powrotnej ktoś na niego wpadł.Po tekście "cześć Harold" Styles obejrzał się czy nikt o tym imieniu za nim nie stoi. Becky. Ta dziewczyna z ławki,która narzekała na obcasy.Wdali się w rozmowę i poszli do jej szkoły by sprawdzić jej wyniki egzaminów.Ona weszła do budynku a on dostał sms od swojej dziewczyny miesiąca ale go zignorował i zaczekał na Becky. Wyszła po kilku minutach i usiadła na murku obok niego.
-iiii?skrytykuje ten twój film czy nie?
-no nie wiem..
-to znaczy?
-wyśle do wszystkich kin Anglii zakaz wpuszczania cie
-jeżdże po całym świecie,myślisz,że to zrobi na mnie jakieś wrażee..zdałaę?!
-no zdałam i to z wyróżnieniem!
-wróć w tej chwili do budynku i wyjdź tak jak na reżyserkę przystało.
-ekhem..-weszła do budynku i wyszła skacząc z radości ze śmiechem.Harry ją przytulił i zakręcił wokół siebie-jakaś rozwścieczona czarna leci tu do ciebie..
-Cholera,Victoria..-Hazz dobiegł do brunetki,chwycił ją za rękę i odszedł na pewną odległość.
-czemu nie odpisałeś?Martwiłam się Henry..znaczy Harry.-zaczęła nawijać
-wooow.. jesteśmy razem pełne trzy tygodnie a moja dziewczyna myli moje imię?
-oj tam-zachichotała-idziemy na zakupy?
-eem..pewnie..tylko może za jakieś 2-3 godziny co?za ładnie wyglądasz,muszę się przebrać i ogarnąć.a powiedz mi skarbie czemu tak wcześnie dziś wstałaś?
-tak jakoś.do zobaczenia.-pocałowała go namiętnie,chcąc,by Becky to widziała,
ale ona już odeszła. Styles poczekał aż jego dziewczyna odejdzie a sam poszedł jej szukać.
Znalazł po 20 minutach
-sory,naprawdę przepraszam..
-nie masz za co
-nie wiedziałem,że ona przyjdzie..
-co to..przepraszam.Kto to był?
-aktorka.rozkręca się dopiero..
-nie mów jej że poszukuję aktorów-zaśmiała się cicho
-chodź.pójdziemy uczcić twoje wyniki..
-masz dziewczynę
-moja dziewczyna myli moje imię z jakimś frajerem,wale głową w ścianę po godzinie "rozmowy"..dlatego często chodzimy na zakupy
- i zapewne ty za to płacisz.?
-taa..to co miała dziś na sobie,wszystko,pewnie nawet bieliznę,kupiliśmy dwa dni temu..
-kochasz ją?
-ee..nie.nigdy się jeszcze nie zakochałem..
-nigdy nie zrozumiem facetów.I nie jesteś jedyny..kocham tylko swoją mamę i braciszka
-mamę i siostrzyczkę. No i chłopaków,ale to raczej nie tego rodzaju miłości szukam..A Victoria..to bardziej interes niż związek.I ja i ona zyskujemy rozgłos dzięki temu,że publicznie się przytulamy.Dla mnie standard,ciągle chodzę z dziewczynami tylko dla rozgłosu..zwykle nie dłużej niż miesiąc..
-rozgłos.dla pieniędzy?bezsens..niektórzy ludzie ciężko pracują i nie mają a tu proszę..
-ona chce się wybić..o mnie piszą ciągle,zwykle bzdury,ale cóż.. ale tak jedziesz..o co chodzi?
-nie nic..muszę iść..-odwróciła  się i poszła szybkim krokiem.
-spotkamy się jeszcze?
-nie wiem Harry..ja i ty to dwa inne światy..
-Becky..
-czemu ci tak zależy?
-bo jesteś pierwszą dziewczyną jaką poznałem od roku i nie mam ochoty wbić sobie drewnianego kołka w serce gdy cię słucham..
-bo mnie nie znasz.możesz mnie odprowadzić,jeżeli chcesz..
-a jak mam cię poznać skoro ciągle mi znikasz?
-a musisz?
-chce
-mój tata zginął w wojnie,mam brata,który ma 7 lat,nie wie o co chodzi.Mama pracuje w warzywniaku,pomagam jej.nie mamy dużo pieniędzy.
-ale.. w ogóle bym nie pomyślał..wyglądasz..bo..
-otrzymałam stypendium,bez niego nawet nie myślałabym żeby iść na studia.Ciesze się jak dziewczynka jesli raz na pół roku idę do centrum handlowego.W lumpeksach da się ubrać.I nadal chcesz się ze mną
spotykać?
-..

5 komentarzy:

  1. Harry i Becky to może być fajny wątek. *,*
    żeby tylko Harold był ogarnięty i przez jakieś swoje głupie słowa jej nie odstraszył. xd
    a ta cała Victoria... już jej nie lubię. xd
    czekam na kolejny rozdział. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział świetny, ale czekam na więcej Niall'a i Mel <3
    Dodaj szybko kolejny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również czekam na więcej Nialla i Mel :P ale ten rozdział też jest zajebisty, tak jak każdy :D wiadomo czekam na nexta i życzę wenny :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział cudowny jak każdy inny.I dam sobie rękę uciąć że Becky i Harry będą razem, Victorii już też nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jestem *wstaje, wali głową w ścianę, w stolik, policzkuje się i siada z powrotem* debil. Początek trochę za trudny jak dla mnie *czołem w stolik dwa razy*, ale końcówkę zrozumiałam :P
    Cudo jak zawsze i chyba nowa para rara ;)
    Pozdrawiam i czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń