środa, 10 kwietnia 2013

dziesięć ♥

-Nie w szkole.?
-nie.
-gdzie się wybierasz.? - Hazz zdziwiony nie wiedział o co chodzi, gdy zobaczył siostrę, która się pakowała.
-jadę na wycieczkę szkolną. Odpoczniesz ode mnie tydzień i może ta aura zniknie.
-przestań..słuchaj Mel, ja cię strasznie przepraszam.
-za?
-zamiast wspierać cię po tym, co się stało to ja wiecznie na ciebie krzyczę i wszystko mi nie pasuje. Ale zrozum,dla mnie jesteś jeszcze taką malutką siostrzyczką..
-odpuścisz z Niallem.?
-..Ale jesteś pewna, że go kochasz?
-zdajesz sobie sprawę ile razy wychodziła w nocy z łóżka, by móc go chociaż przytulić?nawet nie wiesz, ile razy nas przyłapałeś, ale dzięki Louisowi nawet tego nie pamiętasz..
-LOUUUUUUUUIS.!!!!!!!!!!!
-nie ma go..
-aa..to wydrę się później. A mnie kosias.?- spojrzał na nią słodko na co ze śmiechem go przytuliła
-głupek.
-przepraszam..
-wiesz,że zawsze z tobą będę.. ale nie teraz.-wybiegła do Horana podśpiewującego sobie Stereo Heart,rzuciła się na niego i przy Hazzie pocałowała
-przepraszam..-Styles powtórzył to samo gdy już podszedł do Blondasa. A ten odłożył brunetkę na ziemię
-jak będziesz mnie chciał kiedyś rzucić o ścianę to mnie idioto ostrzeż to se poduszki założę bo spać nie mogę.
-wiem,głupi jestem.. ale tylko jej coś zrobisz a polecisz jeszcze raz, tym razem przez okno.
-prędzej zobaczę smerfa przechadzającego się po domu niż..-w tym momencie wszedł do nich Louis,cały niebieski-wiesz co? w sumie dobra,sam ci jeszcze jak coś okno otworze..
Za Niallem weszła również Jessi, również w niebieskiej farbie
-chłopaki.! niech no ja was przytulę..-rozłożyła ręce ze śmiechem a Blondas zakrył usta ręką i zwrócił się do Loczka
-Harry,ja mam omamy. Widzę dwa smerfy w moim pokoju..jak teraz jeszcze pojawi się Gargamel i Klakier tooo..-w drzwiach pojawił się Liam cały od czarnego smogu jakby przezył wybuch. Na rękach miał rudego kota-ja śnie..weź mnie uszczypnij.!
Mel to zrobiła, a on podszedł do Payna i go dotknął po czym krzyknął głośno
-aaaa.! zgiń, przepadnij zmoro nieczysta.!
-graliśmy teatrzyk na ulicy-zaśmiał się-Louisa pomysł
-ja wiedziałem..na taki pomysł tylko Tommo mógł wpaść.-Hazz pogładził policzek przyjaciela-koooooooooteeeeeeek.!- wydarł się  i przejął futrzaka od Liama, gdy wszedł Zayn..w białych ciuchach i żółtej peruce. Tym razem Loczek krzyknał - aaaaa.! zgiń,przepadnij kobieto brzydka.!
-smerfeeetka.!-wykrzyknęła Mel i do niego podbiegła ze śmiechem. Hazz znany z tego, że lubi ładne dziewczyny tak się wystraszył, że padł w ramiona Tomlinsona.
-ale..ale czemu ona jest Osiłkiem a ty Smerfetką.?to nielogiczne.!
-ciiiiś, Harry, ciiiś...haha
-dzięki,nigdy nie pójdę na randkę z blondynką..
Po całym dniu wygłupów wszyscy zasnęli. Niall i Melanie w jego pokoju,Lou na Harrym na kanapie w salonie,Jess na Lou a Zayn wtulony w Liama na fotelu.



8 komentarzy:

  1. Genialny!Uwielbiam moment z Smerfami bo tak na marginesie uwielbiam Smerfy no bo kto ich nie lubi a tym bardziej w takiej postaci?
    Czekam nn!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie: Jak ty zrobiłaś, że obok swojego nick'u masz napis: Autorka
    Możesz powiedzieć jak to zrobiłaś? Podać kod ,albo ewentualnie link z odnośnikiem do strony? To dla mnie ważne.Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu dodaję komentarz ze swojego konta tj.gdy jestem zalogowana na swoim koncie.ponieważ blog jest mój,przy moich postach moje komentarze się dodawane z tym napisem :)

      Usuń
  3. Podpisuje się pod pozostałymi komentarzami .
    Czekam na next !
    Przepraszam za spam , ale chciałabym abyś zajrzała do mnie , ponieważ ja będę tu częstym gościem
    http://noteverythingisperfect19.blogspot.com/ - Historia córki , króla Uk . Zbuntowana księżniczka , która w dzieciństwie straciła przyjaciela . Czy mu wybaczy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny nie mogę się doczekać nastepnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja mogłam nie komentować Twojego bloga?!
    Nigdy sobie tego nie wybaczę.. ;p
    Rozdział booooski *.*
    Nie wiem co mam jeszcze napisać.. :D
    Strasznie podoba mi się ta historia ;)
    To słodkie, że Mel jest "znowu" z Niall'em :)
    Czekam na nexta! :*


    my-world-and-one-direction.blogspot.com
    Pamiętasz go jeszcze?
    Dzisiaj pojawił się 1 rozdział nowej historii :)
    Serdecznie zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww, przeczytałam dziś wszystkie rozdziały! Kocham Twoje opowiadanie! Najlepsze jest to że Louis ciągle walił Hazzę patelnią, jak ich przyłapał. *jebłam*
    Kiedy kolejny? DODAJ SZYBKO,PROSZĘ <3

    OdpowiedzUsuń